• kenburns1

    CONTACT CENTERS

    Jak efektivně umí vaše firma komunikovat se svými zákazníky?

  • kenburns1

    UNIFIED COMMUNICATIONS

    Jaké komunikační kanály očekávají zákazníci od vaší společnosti?

  • kenburns1

    VÝVOJ SOFTWARE

    Umožňují vám sofwarová řešení plnit požadované cíle?

  • kenburns1

    SLUŽBY a PODPORA

    Umíte řídit vaše softwarové projekty a následně implementované systémy i podporovat?

Kontaktní centra (CC)

Návrhy, implementace a optimalizace systémů lokálních i cloudových kontaktních center.

Více

Sdružená komunikace (UC)

Dodávky a implementace systémů sdružené komunikace, pokrývající telefonii, chat, email a další.

Více

Softwarový vývoj

Kompletní vývoj nových, čí úpravy stávajících SW řešení se zaměřením na oblasti UC a CC.

Více

Služby a technická podpora

Konzultační a projektové služby i služby technické podpory k dodávaným UC a CC řešením.

Více

Naše služby

Historické zkušenosti nás přivedly k závěru že žádný projekt nezačíná samotnou instalací dodávaného systému ani nekončí ihned po tom, co je výsledné řešení předáno zákazníkovi. Na IT řešení je nutné nahlížet jako na živé organismy, které vyžadují opakovanou péči. Z daného důvodu nabízí naše společnost následující sadu služeb, pokrývající celý životní cyklus UC a CC řešení:

  • Analýzy TELCO prostředí
  • Definice požadavků řešení
  • Pomoc při výběrových řízeních
  • Řízení UC/CC projektů
  • Oponentury a posudky projektů
  • Návrh, dodávka a implementace
  • Školení obsluhy a administrátorů
  • Technická podpora 24/7/365
  • Profylaktické práce
  • Následná optimalizace systémů
service
service

O nás

Jsme firma, vzniklá spojením lidí, kteří dlouhé roky pracovali v nadnárodních firmách na velkých a komplexních projektech pro státní správu i korporátní zákazníky. Od roku 2012 nabízíme znalosti získané z těchto projektů pod hlavičkou vlastní firmy. Pro udržení špičkových znalostí se zaměřujeme výhradně na oblasti kontaktních center (CC), sdružené komunikace (UC) založených na technologiích firem Cisco, Avaya a Microsoft a dále vývoj softwarových řešení souvisejících s UC a CC.

  • Systémy IP telefonie
  • Webchat korporátní řešení
  • Hlasová kontaktní centra
  • Email a chat kontaktní centra
  • Nahrávání hlasu a videa
  • Hlasové a textové automaty
  • Reporting UC a CC řešení
  • Hlasová a textová analytika

Reference

CETELEM ČR (BNP Paribas)

Dodávka, implementace a následná podpora kompletního hlasového a emailového kontaktního centra a jeho následná integrace s vnitrofiremními systémy

service

České Aerolinie (AeroHolding)

Dodávka kompletního multikanálového kontaktního centra Českých aerolínií, provozovaného pro 8 současných jazyků v režimu 24/7 a jeho technická podpora

service

Telefonie HVB Bank (UnicreditBank)

Návrh, komppletní dodávka, implementace a následná technická podpora celorepublikového telekomunikačního řešení banky

service

Záchranný systém ČR

Návrh kontaktního centra a telefonní infrastruktury pro záchranný systém ČR (112), zadávaného formou veřejné státní zakázky se spolufinancováním z EU fondů

service
Krhanice 265,
257 42 Krhanice,
Česká Republika
project

Ondřej Zubec

obchod, konzultace

project

Jiří Koudelka

softwarový vývoj

project

Zdeněk Pokorný

UC/CC konzultace

project

...a další

rozšířený team

Kontaktujte nás